donderdag 27 september 2012

10 weetjes over mezelf

1) Ik wou van kindsaf historicus of cowboy worden. Het is het eerste geworden, al zet ik ten gepaste tijde een stetson op
2) De Berlijnse muur viel toen ik nog geen maand oud was. Bijgevolg zag ik nooit een Rus in onze keuken, noch een raket in onze tuin (iets wat me als kind zou verblijd hebben)
3) Het grootste deel van mijn vrije tijd besteed ik aan lezen, sporten en mijn vriendin
4) Ik zet mijn eerste stappen in de wereld van journalistiek en redactie en zal u hierover uitvoerig op de hoogte houden
5) Mijn favoriete series zijn Mad Men en Rome
6) Momenteel nemen sollicitaties een belangrijk deel van mijn tijd in beslag
7) Vind de USA het meest fascinerende land op deze planeet en Theodore Roosevelt veruit de meest fascinerende Amerikaan
8) Volg Spaans in avondschool (omdat mijn vriendin niet alles wat ik zeg, hoeft te begrijpen)
9) U vindt me ook terug op facebook, twitter en pinterest
10) De Hoge Atlas was de mooiste plek waar ik ooit gedeshydrateerd raakte

Als uitsmijter een foto met vrienden en mezelf in de hoge atlas (merk ook de stetson op!)



1 opmerking: